Naziv predmeta: Metodika nastave francuskog jezika
Naziv kolegija: Mjerenje lingvističke i komunikacijske kompetencije
ECTS bodovi: 3 boda
Jezik: francuski
Trajanje: 1 semestar (osmi)
Status: izborni
Oblik nastave: 2 sata seminara tjedno
Uvjeti: ispunjeni uvjeti za upis u osmi semestar
Ispit: usmeni ispit
Sadržaj: Vrednovanje znanja; određenje lingvističke kompetencije; određenje komunikacijske kompetencije; mjerenje lingvističke kompetencije; mjerenje komunikacijske kompetenciije; testiranje u nastavi stranih jezika i vrste testova; pitanje valjanosti i pouzdanosti testova; standardizirano i nestandardizirano testiranje; izrada testa; utjecaj testa na nastavni proces.
Cilj: Omogućiti studentima uvid u problematiku određenja i vrednovanja lingvističke i komunikacijske kompetencije u stranom jeziku.
Popis obvezne literature:
(obvezne dvije knjige za ispit)
Bolton, S. (1987) Evaluation de la compétence communicative en langue étrangère, Paris, Hatier-Credif
Cornaire, C. (1998) La compréhension orale, Paris, CLE, International
Salins, D. (1988) Une approche ethnographique de la communication: rencontres en milieu parisien,Paris, Hachette
Tagliante, C. (1993) L’évaluation, Paris, CLE, International
Dopunska literatura:
Cyr, P. (1998) Les stratégies d’apprentissage, Paris, CLE, International
Cornaire, C. , Raymond, P. M. (2000) La Production écrite, Paris, CLE, International
Luzissier, D. Evaluer les apprentissages dans une approche communicative, Paris, Hachette
Izbor članaka iz stručnih časopisa, Le Français dans le monde, Paris, Strani jezici, Zagreb